maandag 2 juni 2008

mercedes 220 SE


mercedes 220 SE, originally uploaded by But's Flickr.

Even spelen met Flickr. Deze foto heb ik even op Flickr gezet. In deze auto, bezit van een familielid van mij, zijn Christa en ik zo'n tien jaar geleden naar het stadhuis gereden. In de stromende regen zijn we ermee van Goes naar Middelburg gereden. Zo'n oude auto heeft echt charme, de kachel was kapot en kon niet uit (het was augustus) en na de huwelijksplechtigheid wou ie ook niet meer starten, gelukkig kun je oude auto's aanduwen zodat we toch nog op de feestlocatie zijn aangekomen.

2 opmerkingen:

Julia zei

Wat leuk om zo'n foto erop te plaatsen! Romantisch hoor :)

But zei

Deze foto heb ik genomen omdat ik deze auto in opdracht van de eigenaar te koop moest zetten op internet.
Maar romantisch was het zeker, vooral als je bedenkt dat de binnenkant bekleed was met een roze doorstikt dekbed.