dinsdag 23 september 2008

Things to do

Intussen ben ik dus al bijna een maand lang weer terug van vakantie maar heb nog niet echt tijd gehad om me weer op de 23 dingen te storten. Gelukkig loop ik niet helemaal achter, Youtube heb ik al geruime tijd geleden ontdekt als een erg leuk medium, en mijn laatste gelezen boeken heb ik ook al eens in librarything gezet. Nu lees ik niet zo heel veel boeken momenteel dus de lijst groeit niet erg, en ik zie ook het nut niet zo om heel mijn boekenbezit hier in te voeren. Ik heb mij beperkt heb tot de laatst gelezen boeken van de afgelopen drie jaar. Intussen zijn we bezig met Medialab om een Aquabrowser voor de zeeuwse bibliotheken in te richten. Hierbij gebruiken we die van de OBA en OB Deventer als voorbeeld. Binnenkort hopen we de aquabrowser op te leveren en beschikbaar te stellen aan het publiek.

Als ik verder de lijst van 23 dingen bekijk dan heb ik dus nog wel wat te doen de komende weken. In social networks heb ik me behalve ons interne kennisplatform en bibliotheek 2.0 nooit verdiept.

2 opmerkingen:

Marleen zei

Mooi dat de Aquabrowser binnenkort in de lucht gaat.

En troost je Anne, Bimmieding moet ook nog heel veel doen.

But zei

Gelukkig maar, ik dacht dat die reminder maar op een enkeling van toepassing was, waaronder ik. Als ik alle blogs eens bekijk dan moeten er behalve wij nog meer mensen een hoop dingen doen.

Volgende week weten we meer over de lancering van deAquabrowser.