vrijdag 18 juli 2008

Ding 10 del icio us

Vanochtend heb ik me een half uurtje op del.icio.us gestort. Leuke tool om je favorieten te ontsluiten. Voortaan ga ik dus maar eens wat URL's die ik tegenkom in het inlichtingenwerk hierin zetten, kan ik ze altijd weer een keer terug vinden. Wat ik echter ook leuk vind, is gewoon eens te kijken wie er nog meer dezelfde pagina's als favorieten heeft aangemeld.

Ik ben maar eens begonnen met wat sites te taggen van de Zeeuwse Bibliotheek. Zie http://del.icio.us/abut.

Affijn, vanmiddag neem ik verlof, we staan al drie dagen op camping Zwartenburg met de klapkar (ie is waterdicht dat weet ik nu zeker) en die moet morgen weer afgebroken zijn. Hopen dus op goed weer.

1 opmerking:

But zei

Is helemaal gelukt, en zowaar de tent was gisternen nog droog ook.